25-05-2024 kl. 10:00

Musikskolens Festdag 2024

Sønderborg Musikskole er glad for at annoncere en spændende festdag fyldt med musik, dans og kreativitet, der finder sted lørdag den 25. maj 2024 fra kl. 10:00 til 14:30 på Skovvej 16 i Sønderborg.

Vi inviterer hele Sønderborg Kommune til at slutte sig til os og fejre musikskolen med en fantastisk dag. Alle afdelinger af musikskolen vil bidrage til festen med musik, dans og masser af godt humør. Der vil være livemusik på tre scener – en udendørs og to indendørs – der dækker et bredt spektrum af musikgenrer og dansestilarter, så der er noget for enhver smag.

Vi er også begejstrede for at have Billedskolen fra Oksbøl med os, der vil indrette et kreativt værksted på musikskolen og tilbyde sjove og inspirerende aktiviteter for børn og voksne.

Under festdagen vil der være mulighed for at købe mad- og drikkevarer, så alle kan nyde en ægte festivalstemning sammen med os.

Vi ser frem til en uforglemmelig dag med fællesskab, kreativitet og masser af musikglæde. Musikskolens festdag er en åben begivenhed for alle – både musikelskere, danseentusiaster og dem, der ønsker at udforske deres kreative side.

Kom og vær med til at fejre Sønderborg Musikskole den 25. maj! Vi garanterer en dag, der vil inspirere og underholde alle.

Om Sønderborg Musikskole:
Sønderborg Musikskole er dedikeret til at fremme musikalsk læring og udvikling hos børn og unge i Sønderborg-området. Musikskolen tilbyder undervisning, workshops og koncerter.