Rytmikhold (45. min.) for 0.-1. kl.

Musikskolens rytmikhold for børn i 0.-1. klassetrin. Du kan gå til rytmik efter skoletid på Gråsten Skole, Förde Schule, Broager Skole, Nybøl Børneunivers, Privatskolen Als, Musikskolen og Sønderskov-Skolen.
Undervisningen er tilrettelagt som en blanding af musik med sang, rytmeøvelser, spil på rytmeinstrumenter, samt bevægelse med dans, fantasi og lege. Vi tager udgangspunkt i elevernes musikglæde og styrker og udvikler den. Der er 6-12 elever på holdet. Vi underviser mange forskellige steder - se alle holdene her: